loading...
دانلود رایگان برنامه و بازی اندروید
ادمین بازدید : 47 جمعه 05 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

تپ‌ سی پیشرفته‌ ترین اپلیکیشن درخواست خودرو را در کشور طراحی کرده تا مسافر و راننده را به یک نسبت خرسند نگه دارد. تپ‌ سی شایسته‌‌ ترین رانندگان را جذب می نماید و تحت آموزش قرار می دهد تا خدماتی با کیفیت به مسافران محترم ارائه کند.


تپ‌سی کار خود را از خرداد 1395 در تهران آغاز کرد تا سفرهای درون‌شهری را برای شهروندان تهرانی راحت‌تر، امن‌تر و ارزان‌تر کند. امروز تپ‌سی، با بیش از 800 پرسنل و حضور در بسیاری از استان‌های پرجمعیت کشور، شرکتی مورد اطمینان و نامی آشنا برای میلیون‌ها ایرانی است که به صورت روزانه از اپلیکیشن آن استفاده می کنند. مسافرانی که در هر نقطه ای از شهر می توانند بدون اتلاف وقت تپ‌سی (تاکسی) بگیرند و رانندگانی که برای پیدا کردن مسافر کافی است اپلیکیشن خود را روشن کنند و فقط چند دقیقه صبر کنند. برای دانلود این برنامه به سایت فونروید مراجعه کنید.

 

دانلود تپسی برای اندروید

 
ادمین بازدید : 52 پنجشنبه 02 آبان 1398 نظرات (0)

سیستم عامل اندروید پرکاربرترین سیستم عامل دیوایسهای هوشمند در میان کاربران ایرانی می باشد. به عبارت دیگر بسیاری از ایرانیان از گوشی های هوشمند و تبلتهایی که از سیستم عامل اندروید برخوردار می باشد استفاده میکنند. نصب بازی و اپلیکیشن بر روی دیوایس های اندرویدی بر خلاف سیستم عامل iOS قابل مدیریت بوده و از مرجعی به جز مرجع اصلی اپلیکیشن های اندروید یعنی گوگل پلی نیز امکانپذیر است. اگرچه بهترین و قابل اعتمادترین مرجع برای نصب یک برنامه گوگل پلی می باشد امّا به دلیل تحریم بودن و فیلتر بودن کاربران ایرانی به دانلود فایل های برنامه اندروید و بازی های مورد نیاز خود از سایت های متفرقه نیز عادت نمودند.

سیستم عامل اندروید پرکاربرترین سیستم عامل دیوایسهای هوشمند در میان کاربران ایرانی می باشد. به عبارت دیگر بسیاری از ایرانیان از گوشی های هوشمند و تبلتهایی که از سیستم عامل اندروید برخوردار می باشد استفاده میکنند. نصب بازی و اپلیکیشن بر روی دیوایس های اندرویدی بر خلاف سیستم عامل iOS قابل مدیریت بوده و از مرجعی به جز مرجع اصلی اپلیکیشن های اندروید یعنی گوگل پلی نیز امکانپذیر است. اگرچه بهترین و قابل اعتمادترین مرجع برای نصب یک برنامه گوگل پلی می باشد امّا به دلیل تحریم بودن و فیلتر بودن کاربران ایرانی به دانلود فایل های برنامه و بازی های مورد نیاز خود از سایت های متفرقه نیز عادت نمودند.

امّا بد نیست بدانید که همه ی این سایتهای اندرویدی قابل اعتماد نبوده و گاها شیطنتهایی چه به صورت سهوا و چه عمدا توسط این سایت های اتفاق میفتند. انتشار فایل های آلوده و بدافزار برای دیوایس های اندرویدی بخصوص وقتی آن اپلیکیشن از گوگل پلی نصب نشده کار چندان دشواری نیست. وبسایت لینروید یکی از بهترین و بروزترین وبسایت های اندرویدی کشور است که به صورت لحظه ای بلافاصله پس از گوگل پلی اپلیکیشن ها و بازی های آن به آخرین نسخه از آپدیت گوگل پلی بروز می شوند. همچنین برای روبیکا ، تلگرام بدون فیلتر و اسنپ چت که محبوبترین اپلکیشن های حال حاضر کشور هستند می توانید به وبسایت لینروید مراجعه کرده و آخرین نسخه از آنها را دانلود کنید. لازم به ذکر است که تمام بازی ها و اپلیکیشن های وبسایت لینروید به صورت رایگان بوده و مستقیما از گوگل دریافت شده و در سایت قرار داده می شوند. همچنین نسخه مود و نسخه های غیر رسمی برنامه ها و بازی های هم در وبسایت لینروید قرار داده می شود.

 

ادمین بازدید : 57 دوشنبه 24 تیر 1398 نظرات (0)

تا به امروز مسنجرهای زیادی در دنیا مطرح شده اند که البته بسیاری از آنها پس از مدتی از آب و تاب افتاده و محبوبیت خود را از دست داده و یا به علت فیلترینگ جایگاه خود را از دست داده اند. امّا تلگرام به جرات اولین مسنجر خارجی ایرانیان می باشد که که میلیون ها کاربر وفادار دارد که در هر شرایطی مایل به ترک آن نیستند. محبوبیت بی نظیر این مسنجر بی دلیل نبوده و سادگی کاربری، امنیت بالا و امکانات فوق العاده تلگرام تبدیل به یار همیشگی کاربران ایرانی کرده است.

تا به امروز مسنجرهای زیادی در دنیا مطرح شده اند که البته بسیاری از آنها پس از مدتی از آب و تاب افتاده و محبوبیت خود را از دست داده و یا به علت فیلترینگ جایگاه خود را از دست داده اند. امّا تلگرام به جرات اولین مسنجر خارجی ایرانیان می باشد که که میلیون ها کاربر وفادار دارد که در هر شرایطی مایل به ترک آن نیستند. محبوبیت بی نظیر این مسنجر بی دلیل نبوده و سادگی کاربری، امنیت بالا و امکانات فوق العاده تلگرام تبدیل به یار همیشگی کاربران ایرانی کرده است.

مسنجر telegram با بیش از 40 میلیون کابر ایرانی با اختلاف بالایی پرطرفدارترین مسنجر ایران میباشد. در این صفحه به صورت مداوم و در اولین فرصت دانلود تلگرام  اندروید به صورت لینک مستقیم قرار میگیرد. با وجود مسنجرهای بی شمار ایرانی و خارجی که تا به حال معرفی شدند ایرانیان سال هاست که تلگرام را به عنوان امین خود برگزیدند و حتی پس از فیلتر شدن این اعتماد و محبوبیت تلگرام در میان مردم از بین نرفته است. تلگرام به جرات یکی از بهترین پیام رسان های حال حاضر با امکانات عالی می باشد. می توانید هر تعداد از دوستانتان را به لیست کانتکت های تلگرام خود اضافه کرده و با آنها به صورت کاملا رایگان و بی نهاست چت کنید. عکس ها ، ویدئو و هر نوع فایلی را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر علاقمند به مدیریت و داشتن یک کانال با موضوع مدنظرتان هستید می توانین به سادگی و به صورت کاملاً رایگان اقدام به ساخت کانال در تلگرام برای خود نمایید و به جذب ممبر برای آن و انجام فعالیت های مدنظرتان در کانال اختصاصی خودتان بپردازید. 

از دیگر قابلیت های فوق العاده تلگرام امکان ساخت گروه و سوپرگروه با قابلیت پذیرش حجم بسیار بالای عضو می باشد و از نکات بسیار پرطرفدار افرادی می باشد که عاشق چت کردن در گروه های شلوغ هستند. با وجود تمام قابلیت های فوق العاده و بی شمار تلگرام جالب است بدانید شما کوچکترین کُندی و یا خطایی را در آن نخواهید دید و تیم توسعه تلگرام پیوسته در حال بهتر کردن و رفع باگ های آن هستند. همچنین api قدرتمند تلگرام و امکان برنامه نویسی ربات های بسیار هوشمند و قدرتمند از دیگر ویژگی های عالی تلگرام به شمار می رود. پس از فیلتر شدن با استفاده از نسخه های غیر رسمی تلگرام می توانید به راحتی از تلگرام استفاده کنید.

 

ویژگی های تلگرام اندروید :

  • رمزگذاری قدرتمند پیام های ارسالی میان کاربران
  • امکان ساخت پکیجهای استیکر اختصاصی خودتان و استفاده از آن در چت هایتان
  • فضای ابری اختصاصی برای هر کاربر و ذخیره اطلاعاتش به صورت امن در سرورهای امن تلگرام
  • امکان ایجاد گروه و سوپرگروه
  • سرعت عالی و عدم کُندی حتی در شرایطی کُندی سرعت اینترنت
  • امکان عضویت و بهره مندی از بی نهایت کانال
ادمین بازدید : 60 دوشنبه 24 تیر 1398 نظرات (0)

اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه ی اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای کوتاه می باشد که بیش از یک میلیارد بار تا بحال در جهان نصب گردیده است. اپلیکیشن instagram به قدری محبوب و شناخته شده می باشد که دیگر کمتر کسی هست که نام آن را نشنیده باشد و یا بر روی موبایل خود نصب نداشته باشد. در اینستاگرام شما می توانید تصاویر دلخواهتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و با کمک قابلیت لایک و کامنت از نظراتشان آگاه شوید. می توانید افرادی که علاقمند به دنبال کردن عکس هایش هستید را فالو کنید تا عکس هایی که او به اشتراک می گذارد در تایم لاین شما نمایش داده شود. 

اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه ی اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای کوتاه می باشد که بیش از یک میلیارد بار تا بحال در جهان نصب گردیده است. اپلیکیشن instagram به قدری محبوب و شناخته شده می باشد که دیگر کمتر کسی هست که نام آن را نشنیده باشد و یا بر روی موبایل خود نصب نداشته باشد. در اینستاگرام اندروید شما می توانید تصاویر دلخواهتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و با کمک قابلیت لایک و کامنت از نظراتشان آگاه شوید. می توانید افرادی که علاقمند به دنبال کردن عکس هایش هستید را فالو کنید تا عکس هایی که او به اشتراک می گذارد در تایم لاین شما نمایش داده شود. 

پس از آپدیت جدید اینستاگرام به تازگی قابلیتی با عنوان استوری به اینستاگرام اضافه گردید که در آن می توانید عکس ها و یا ویدئویی را تنها برای مدت 24 ساعت به اشتراک بگذارید و پس از 24 ساعت به صورت خودکار پاک خواهند شد. همچنین از قابلیت های جالبی که اخیراً به استوری اینستاگرام اضافه گردیده امکان افزودن لینک در استوری می باشد. 

از دیگر قابلیت های آن بخش دایرکت اینستاگرام می باشد که می توانید در آن به چت خصوصی با دوستانتان بپردازید و همچنین اگر کسی قصد مزاحمت در دایرکت را داشت می توانید با استفاده قابلیت بلاک آن اکانت را بلاک کنید. همچنین افکت ها و فیلترهای زیبایی به صورت پیشفرض برای زیبایی بیشتر عکسهایتان پیش از انتشار در نظر گرفته شده که می توانید از آنها استفاده کنید نسخه جدید انواع برنامه اندروید را از وبسایت فونروید دانلود کنید..

 

برخی ویژگی های اینستاگرام:

  • ارسال استوری (پست زمان دار)
  • اشتراک گذاری عکس و ویدئو
  • عدم محدودیت در ارسال عکس و ویدئو در هر پروفایل
  • امکان ایجاد رمز دوم برای هر اکانت
  • امکان لاگین نمودن به چند اکانت در یک نسخه و امکان سوییچ شدن بین این اکانت ها
  • ارسال و دریافت لایک و کامنت
  • امکان چت خصوصی در دایرکت و همچنین امکان بلاک کردن
 
ادمین بازدید : 69 دوشنبه 24 تیر 1398 نظرات (0)

با توجه به api رایگان و فوق العاده ای که تلگرام به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است نسخه های غیر رسمی تلگرام که در واقع به سرورهای اصلی تلگرام متصل هستند تعداد نسبتا زیادی می باشد. از محبوبترین نسخه های غیر رسمی تلگرام می توان به تلگرام پلاس وموبوگرام اشاره نمود که کاربر زیادی را به دلیل امکانات جذاب تر نسبت به تلگرام رسمی جذب خود خود نموده اند. امّا با فیلترشدن تلگرام در ایران از جمله نسخه های غیر رسمی تلگرام سر و صداهای زیادی به پا کرد تلگرام طلایی می باشد که در واقع دلیل این مطرح شدن امکان استفاده از این نسخه از تلگرام بدون فیلترشکن می باشد. دانلود اپدیت تلگرام طلایی را در این صفحه برای شما تدارک دیده ایم

با توجه به api رایگان و فوق العاده ای که تلگرام به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است نسخه های غیر رسمی تلگرام که در واقع به سرورهای اصلی تلگرام متصل هستند تعداد نسبتا زیادی می باشد. از محبوبترین نسخه های غیر رسمی تلگرام می توان به تلگرام پلاس وموبوگرام اشاره نمود که کاربر زیادی را به دلیل امکانات جذاب تر نسبت به تلگرام رسمی جذب خود خود نموده اند. امّا با فیلترشدن تلگرام در ایران از جمله نسخه های غیر رسمی تلگرام سر و صداهای زیادی به پا کرد تلگرام طلایی می باشد که در واقع دلیل این مطرح شدن امکان استفاده از این نسخه از تلگرام بدون فیلترشکن می باشد. دانلود اپدیت تلگرام طلایی را در این صفحه برای شما تدارک دیده ایم.

 

ویژگی های و قابلیت های Telegram Talaei:

  • تمام پست های داغ از تمام کانال ها بدون عضویت در کانال
  • پشتیبانی کامل از زبان پارسی، تاریخ خورشیدی و قالب ۲۴ ساعته
  • امکان قالب بندی و رنگ بندی نرم افزار و اشترک گزاری با سایر کاربران
  • تفکیک پیامها بر اساس نوع آنها (مخاطبین، کانالها، گروه ها، رباتها)
  • برگزیده کردن گفتگوهاو پیامها (دانلود خودکار برگزیده ها)
  • تمایز مخاطبین دوطرفه + نمایش مدیران و سازنده گروه
  • نمایش وضعیت آخرین بازدید مخاطب در صفحه اصلی و گروه : وضعیت آخرین بازدید مخاطب با یک آیکن رنگی نمایش داده می شود
  • نمایش مخاطبین آنلاین + تغییرات مخاطبین
ادمین بازدید : 54 دوشنبه 24 تیر 1398 نظرات (0)

اپلیکیشن واتس اپ از جمله محبوب ترین مسنجرهای حال حاضر دنیا با بیش از چندصدمیلیون کاربر می باشد که دارای قابلیت های فوق العاده ای می باشد. whatsapp هم همانند تلگرام طرفداران زیادی در ایران داشته و دارد. امکان ارسال انواع پیام ها در واتس اپ امکان پذیر است و همچنین پیام ها در این پیام رسان در کانال های امن و رمزگذاری شده منتقل می شوند و امنیت و حریم شخصی شما حفظ می باشد. رابط کاربری ساده و زیبایی دارد که به سادگی حتی در تجربه ی اول استفاده از واتساپ کاملا با آن احساس راحتی خواهید داشت. 

اپلیکیشن واتس اپ از جمله محبوب ترین مسنجرهای حال حاضر دنیا با بیش از چندصدمیلیون کاربر می باشد که دارای قابلیت های فوق العاده ای می باشد. whatsapp هم همانند تلگرام طرفداران زیادی در ایران داشته و دارد. امکان ارسال انواع پیام ها در واتس اپ امکان پذیر است و همچنین پیام ها در این پیام رسان در کانال های امن و رمزگذاری شده منتقل می شوند و امنیت و حریم شخصی شما حفظ می باشد. رابط کاربری ساده و زیبایی دارد که به سادگی حتی در تجربه ی اول استفاده از واتساپ کاملا با آن احساس راحتی خواهید داشت. 

واتساپ برای استفاده در تمام پلتفرمها از جمله اندروید، آی او اس، ویندوز و ... بدون هیچ مشکلی بهترین عملکرد را داراست. واتس اپ بر اساس آمارهای رسمی در گوگل پلی بیش از 1 میلیارد بار تا به حال دانلود شده که نشان محبوبیت بی نظیر آن دارد. ارسال تصاویر، ویدئو و یا فایل در فرمت های مختلف به سادگی در واتساپ امکانپذیر است. همچنین قابلیت استاتوس که شباهت بسیار زیادی به قسمت استوری در اینستاگرام دارد از بخشهای جدید و پرطرفدار استفاده کنندگان از واتساپ می باشد. 

اگر دنبال جایگزین عالی برای تلگرام هستید پیشنهاد ما بدون شک دانلود واتساپ می باشد که بدون هیچ مشکل و فیلتر به سادگی و با قدرت قابل استفاده حتی در ایران می باشد و حتی بسیاری از کاربران تلگرام همزمان واتساپ را نیز در دیوایس های خود نصب دارند.

 

برخی ویژگی های WhatsApp Messenger:

  • برقراری تماس صوتی رایگان با یکدیگر به صورت امن
  • ساخت و ایجاد گروه های چندنفره
  • امکان بلاک افراد مزاحم
  • استفاده کم و بهینه از اینترنت
  • رابط کاربری زیبا
  • قابلیت ارسال انواع فایل ویدئو، تصاویر، فایل های صوتی و ... با فرمت های مختلف
ادمین بازدید : 53 دوشنبه 24 تیر 1398 نظرات (0)

برنامه انتقال فایل زاپیا از پیشگامان حوزه برنامه های انتقال فایل به شمار می رود و کاربران قدیمی اندروید مدتهاست که آن را می شناسند. در زمانی که بسیاری از کاربران برای انتقال فایل های بین دیوایس های خود از بلوتوث با سرعت نه چندان خوب استفاده میکردند zapya به میدان آمد و با انتقال فایل با سرعتی حدود ۴۰ برابر سرعت بلوتوث در انتقال همه را شگفت زده کرد. 

برنامه انتقال فایل زاپیا از پیشگامان حوزه برنامه های انتقال فایل به شمار می رود و کاربران قدیمی اندروید مدتهاست که آن را می شناسند. در زمانی که بسیاری از کاربران برای انتقال فایل های بین دیوایس های خود از بلوتوث با سرعت نه چندان خوب استفاده میکردند zapya به میدان آمد و با انتقال فایل با سرعتی حدود ۴۰ برابر سرعت بلوتوث در انتقال همه را شگفت زده کرد. زاپیا هم همچون شیریت از وایرلس برای انتقال فایل استفاده می کند و فایل های حجیم را می توان در کمترین زمان با آن منتقل کرد. نرم افزار زاپیا برای سیستم عامل های اندروید، ویندوز و iOS نیز منتشر شده است.

 

برخی ویژگی های برنامه انتقال فایل دانلود زاپیا zapya اندروید:

– نتقال پرسرعت فایل ها ۴۰ برابر سریعتر از بلوتوث

– عدم نیاز به اینترنت و انتقال سریع از طریق وایرلس

– حجم کم و سرعت عالی اجرای شدن خود برنامه

– قابلیت اشتراک گذاری اینترنتی سیمکارت با دیگران

– امکان ساختن شبکه محلی بازی بدون اینترنت

ادمین بازدید : 68 دوشنبه 24 تیر 1398 نظرات (0)

تلوبیون – Telewebion یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه های اندرویدی برای تماشای اینترنتی برنامه های تلویزیونی و رادیوی صدا و سیما است. کافیست تلویبیون را نصب کنید و تمام برنامه های تلویزیونی و رادیویی سراسری و استانی کشور را به صورت کاملاً رایگان در گوشی یا تبلت خود ببینید.

 

تلوبیون – Telewebion یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه های اندرویدی برای تماشای اینترنتی برنامه های تلویزیونی و رادیوی صدا و سیما است. کافیست تلویبیون را نصب کنید و تمام برنامه های تلویزیونی و رادیویی سراسری و استانی کشور را به صورت کاملاً رایگان در گوشی یا تبلت خود ببینید. تلوبیون فاقد هرگونه نمایش تبلیغات یا هزینه بوده و همچنین علاوه بر پخش زنده شما به آرشیو کاملی از برنامه های تلویزیونی و رادیویی به دسته بندی عالی دسترسی خواهید داشت تا برنامه هایی که در زمان پخش آن موفق به تماشای آن نشدید در ساعت دلخواهتان آن را ببینید.

 

برخی ویژگی های برنامه تلویزیون اینترنتی رایگان دانلود تلوبیون Telewebion اندروید :

– تماشای پخش زنده تمامی شبکه های تلویزیونی و رادیویی کشور.

– دسترسی به آرشیو کاملی از فیلم ها، برنامه ها و سریال های رادیو تلویزیون.

– فاقد هرگونه نمایش تبلیغات و کاملا رایگان.

ادمین بازدید : 52 دوشنبه 24 تیر 1398 نظرات (0)

روبیکا – Rubiak یکی از جامع ترین سوپراپ چند رسانه ای می باشد که تا به امروز بیش از ۲۰ میلیون بار توسط کاربران ایرانی نصب شده است. روبیکا از بخش های بسیار پرطرفدار و جذاب مختلفی از جمله قابلیت تماشای پخش زنده شبکه های تلویزیونی گرفته تا بسیاری از امکانات دیگر برخوردار است. امکان دسترسی به آرشیو بزرگی از فیلم و سریال، موسیقی، آموزش و…

روبیکا – Rubiak یکی از جامع ترین سوپراپ چند رسانه ای می باشد که تا به امروز بیش از ۲۰ میلیون بار توسط کاربران ایرانی نصب شده است. روبیکا از بخش های بسیار پرطرفدار و جذاب مختلفی از جمله قابلیت تماشای پخش زنده شبکه های تلویزیونی گرفته تا بسیاری از امکانات دیگر برخوردار است. امکان دسترسی به آرشیو بزرگی از فیلم و سریال، موسیقی، آموزش و… از جمله محتوای در دسترس موجود در روبیکا به شمار می رود که با دانلود و نصب روبیکا می توانید از آنها به صورت رایگان بهره مند شوید. علاوه بر آن به تازگی روبیکا دارای قابلیت ساخت کیف پول مجازی، خرید شارژ، پرداخت قبوض هم شده است.

 

برخی ویژگی های برنامه  اندروید :

– تماشای پخش زنده برنامه های تلویزیونی

– تماشای آرشیو برنامه های تلویزیونی

– امکان دسترسی به تعداد زیادی فیلم سینمایی و سریال

– رابط کاربری ساده و زیبا

– پرداخت قبوض

– خرید شارژ

ادمین بازدید : 61 دوشنبه 24 تیر 1398 نظرات (0)

تلگرام ایکس محصول جدید کمپانی سازنده تلگرام است که اخیراً منتشر شده است. تلگرام ایکس نسل آینده ی تلگرام فعلی بوده و اگرچه از لحاظ قابلیت ها و امکانات تفاوت زیادی با تلگرام نسخه اصلی آن ندارد امّا تفاوت اصلی در بکِند آن بوده و بسیاری پیش از انتشار تلگرام ایکس آن را همان تلگرام پیشرفته ای که از تکنولوژی بلاک چین برای انتقال پیام های استفاده می کند 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 500
  • بازدید کلی : 2,897